LOLIS

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av lolis - 21 oktober 2010 09:19

  

 

Seg morgon, Bèll är hopplös att få ur sängen !

Hon sa i morse att vi var nog tvungen att lämna tillbaka hennes nya säng....

-VA!

.....Mamma jag sover alldeles för gott i den, det går inte att kliva upp ur den!

 

                                    

Bra att hon är nöjd och sover bra i den nya sängen,hemskt om det skulle vara tvärt om!

Men som förälder är det så så himla ....AS JOBBIGT !

Att väcka sin tonåring på morgonen , har bara lust att ta en hink vatten ...

 

 

Har varit och rivit tapeter i Bèa och Connys nya lägenhet .

Var dit en sväng i går kväll för att se hur långt de fixat att greja själva .

Dom hade gjort ett otroligt jobb ungdomarna!

Kul och glädjande .

Jag och Roger skulle spackla väggarna i v-rummet ...men även det hade de hunnit med!

Blir tapetsering till helgen!!!!

 

 

Idag ska jag och Roger åka in på BYGG MAX

köpa spik och dörr foder till hall,kök,wc ,v-rum. och sov rummet !

Huga det blir många meter!!!!

kolla om vi hittar någon ny tapet till köket och kakel.

                                                  

                                                  

                      

Hoppas att hinna in på mitt gamla jobb

 

Dagarna bara flyr iväg , tycker aldrig att jag hinner med.

Men solen skiner och det gör mig glad!

Önskar er alla en underbar och glad solig Torsdag!

                                                  

                   

 

                              

 

Ovido - Quiz & Flashcards